Haverirapport

Efter 6 år tillsammans så bestämde jag mig i onsdags för att jag måste bryta upp från min sambo Pia. Det har varit en lång och smärtsam process för mig (och oss) att nå fram till denna punkt och det känns overkligt att det nu blivit såhär. Det tar tid att smälta och som med alla uppbrott när man har ett hem tillsammans så kommer det att ta tid innan allt verkligen är helt över och klart också. Även om uppbrottet var ensidigt så skiljs vi som vänner och det är jag glad för.

Jag är väldigt sliten och trött (sover dåligt) och full av förvirrade känslor just nu så prio #1 blir att försöka hitta tillbaka till ett självständigt liv där jag kan börja må bättre och få tillbaka gnistan. Red Bull Air Race till helgen känns nästan lite jobbigt just nu men det blir säkert en jättebra kick för mig i precis rätt tid :)

Well. Now you know.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Torbjörn

Det känns alltid tråkigt när förhållanden tar slut, men det är bättre att bryta upp om det inte känns tillräckligt bra. Hoppas att båda två hittar relationer där ni trivs bättre.
... och att ni alltid trivs med er själva förstås. Bullenkommentar ;)

2007-07-22 @ 19:10:23
URL: http://www.freekick.org
Postat av: Tord

Jag var ju igenom det samma själv för 2½ år sedan så jag vet hur jobbigt det kan vara. Men har man kommit så långt att man gör slut är det ju oftast det bättre valet. Hoppas ni båda kommer igenom svårigheterna.

2007-07-23 @ 00:07:52
Postat av: SonicBoomBoy

Tack för stödet grabbar! :) Det kommer säkert att ordna sig.

2007-07-23 @ 10:21:04
URL: http://www.ratatosk.nu/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0