Lite Lek i Sandlådan

Jag får tacka RvP för hans kommentar på "Photoshop is the Shit" med hänvisning till Moderskeppet.se som inte bara har ett coolt namn utan även visade sig vara mer än bara en i mängden av Photoshop-siter. Rekommenderas!
Bilden nedan kan jag knappt tro att jag gjort själv. Den var bra från början men jag blev av med lite finnar, rodnad på halsen, rester av slarvig rakning och fick en ny ögonfärg i ett nafs :)

image13
Would you buy a used car from this man?

Slarvig rakning btw, ingen rakning alls då på en vecka i vissa delar av fejset. Så kan det gå. Jag gillar vad skägget gör för mitt utseende men det är inte värt det när det börjar bli långt och kliar och måste trimmas för att inte krydda maten... Det är numera historia - för den här gången.

När jag ändå är igång och leker så gör jag väl som alla andra och infogar en liten video bara för att det går :) Modellflygare har ju alltid haft mer än en skruv lös, denna video adderar bara till övertygelsen. Enoy!



När vi ändå håller på slänger jag in en favorit till. Ett anmärkningsvärt projekt - och så länge han hållt på! Det fanns ju knappt digitalkameror för 6 år sedan :) Gillar musikstycket med det passande namnet också, Everyday av Carly Commando.



För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

Den där gräsklipparen är som humlan, den kan inte flyga, men det vet den inte. Var sjutton satt vingarna?

2007-03-12 @ 10:06:48
Postat av: Bengt

Själva underredet "klipphuset" fungerar som vinge. Se på siten
http://www.flyingthingz.com/products.html
som säljer den och en hel del andra galna flygande saker på postorder.
F.ö så är det ju nu bevisat hur en humla gör för att flyga i enlighet med gällande aerodynamiska/fysiska principer :)

2007-03-12 @ 10:15:54
URL: http://www.ratatosk.nu
Postat av: Åsa

Jo, jag vet att humlan kan flyga numera, tack vare några virvlar vid vingspetsarna, men det var roligare förr när den inte kunde det.

2007-03-12 @ 21:58:21
Postat av: Robin

men har man utrett hur humlan kan höra utan öron?... eller var det grodor...

;)

2007-03-13 @ 19:59:47
URL: http://flog.lionbullet.com/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0