Släkten Blev Just Något Fetare :)

Tervetuloa!

image314
Facebook öppnar som sagt möjligheter att återknyta kontakter och jag har tyckt att det varit spännande och roligt att "touch base" med gamla skolkompisar och andra som jag beskrev i ett tidigare inlägg.

Det som hände idag tog dock priset, alla kategorier. Min faster, eller "halv-faster" eller nåt sånt (pappas halv-syster) från Finland la till mig som vän och skickade ett meddelande. Till saken hör att jag inte har haft någon kontakt och inte ens en aning om vad de heter och nästan inte vart jag skulle börja leta heller för att få reda på mer. Min halvbror vet jag dock sedan tidigare har lite mer kontakt och insikt på andra sidan innanpölen, men jag har aldrig tagit tag i att pumpa honom på information på ett mera systematiskt sätt.

Se så elegant det löste sig nu tack vare FB :) Det här ska bli mycket intressant och roligt!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Pia

Hur fick du upp släkten i feta konsultröven?? *pussa*

2007-11-29 @ 11:28:37
URL: http://pia.psdekor.nu

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0