Kent for President!

Någon som missat att Kent släppt ett nytt album? :)

Tänkte väl det. Köpte faktiskt plattan härom dagen,"Tillbaka till samtiden" heter den. Kan inte sluta lyssna på den. Fick även tag på singeln av "Ingenting" som också innehåller ett bonusspår "Min värld" som är helt lysande. Mina hetaste tips är att de som kommer att spelas på radion är "Elefanter", "Columbus", "Min Värld och kanske "Sömnen". Ordningen lär väl bero på hur skivbolaget väljer att släppa dom.

Gillar du Kent så köp den!



I övrigt suger livet lite. Fick nackspärr i söndags när jag skulle vara ledig på måndagen och ha det bra. Gick till kiropraktorn på måndan men han fick inte till det riktigt. Har sen gått halvspärrad hela veckan till idag när jag bokat min ordinarie sjukgymnast som aldrig brukar misslyckas med min rygg. Natten till idag låste sig också hela ländryggen/bäckenet så jag inte kan resa mig eller gå upprätt ordentligt. Han bara glodde och petade lite och sa: du har inflammation i hela ryggen, jag vill inte göra nåt före du blivit av med den. Gå till Apoteket och köp Voltaren".

Hurra

Milt besviken funderar jag som bäst på lämpliga sätt att ta livet av mig. Fyfan, värk är inget kul i längden. Men det går väl över...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Torbjörn

Vis fyskille du har :)

Kent? Vafan. När började du att KÖPA skivor?

2007-10-19 @ 23:28:14
URL: http://www.freekick.org
Postat av: Pia

Säger som T här ovan... Köpa?

2007-10-20 @ 15:13:03
URL: http://pia.psdekor.nu
Postat av: SonicBoomBoy

Tja, jag får väl claima temporary insanity? :) Årets absolution? Vissa saker kanske är värda att gynna trots allt.

2007-10-20 @ 18:13:59
URL: http://sbb.blogg.se
Postat av: M

Själv köpte jag Peter LeMarcs nya! Bra skiva!
/M

2007-10-21 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0