Stjärnorna i Psykbunkern

På något sätt råkade jag trilla över en nygjord reportageserie från SVT som Per Sinding-Larsen gjort om/med Kent (gruppen, ja). Grabbarna i Kent är ju kända för att inte vara speciellt frikostiga med intervjuer och dom få jag har sett så har dom jobbat hårt på att underhålla sin lite skumma och introverta image. Av det lilla jag sett nu (4 avsnitt, á ~5 min var) så verkar stuket vara mycket gemytligare och öppnare i denna serie och Kent bjuder på visning i "Psykbunkern" som de kallar sin studio.

Klart sevärt för den bitne! Klicka här.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0