Det Lackar Mot Ledigt :)

Read my lips: 20 dagar sammanhängade ledigt!

Onsdag är sista arbetsdagen före jul och imorgon kväll är det julbord på jobbet. Den här veckan är två lektioner som vanligt på utbildningen, nästa vecka är det bara en och veckan därpå är helt oplanerad. Ytterligare veckan efter det är sista med hemmastudier och sen är det refresh i Västerås, skolprov och CAA-prov i de 7 ämnen jag läser nu. Om allt håller hela vägen så ska jag vara färdig runt v.6 men just nu känns det långsökt, vi får väl se...

Jag ligger ungefär lika mycket (lite) efter som förra blocket så det ska inte vara några problem att ta igen under julen så att allt är toppform inför refresh-veckan. Måste bara se till att vara disciplinerad nog att använda tiden till så mycket pluggande som möjligt ändå för jag känner mig ganska lost i åtminstone ett ämne (GNAV) så lite extra tid att lägga på bl a det vore inte fel.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Så jäkla skönt att LPI tog Riga före Norrköping! Baltic hade ju tänkt att köra igång till Peking annars.... Mvh David

2008-12-17 @ 11:57:08
Postat av: Torbjörn

Du förtjänar att ha ledigt så hårt som du jobbar och (framförallt) pluggar!



Ta igen dig så att du blir snäll(are)! :)

2008-12-18 @ 21:41:55
URL: http://www.freekick.org

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0