Wikipedia Värt Pengarna

Jag ger inte ofta bort pengar i rent välgörande syfte men idag föll jag till föga för Wikipedias bön om donationer för att de ska klara sin verksamhet vidare nästa år. Jag använder Wikipedia nästan dagligen och den har på kort tid blivit min viktigaste källa till information och kunskap så det känns inte mer än rätt att jag bidrar till att säkra dess framtid. Insamlingen har pågått ett bra tag nu och verkade stanna av vid bara hälften av målet. Så, årets välgörande $20 går inte till svältande barn eller en döende planet utan till Wikimedia Foundation.

Jag är ett monster. Jag vet.

Och jag står för det :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Lilltroll

Halloj!

Ha du är pilot, ante mej efter ditt inlägg på min rastplats. Äsch, skojar lite bara! Min blogg är högst oseriös förutom det som gäller hunden, är oerhört seriös till vardags så det är mitt "andrum" att gnälla lite lagom oseriöst där!

Och du, jag satsar också på Wikipedia efter att ha läst det här; 2272557.svd" rel="nofollow">http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel2272557.svd

Jag använder också Wikipedia en hel del, så det kan nog vara värt någon krona känns det som.

Tack för titten - på återseende!

2009-01-03 @ 22:41:27
URL: http://lillatrollet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0