Fredagspresent på Jobbet

Efter ett tag i IT-branschen så går klådan att öppna paket över rätt bra, man ledsnar mest på emballage och nya prylar. Utom när det är till en själv förstås :) Chefen tyckte att vi behövde nya pheta skärmar eftersom vi jobbar med övervakning och diverse annat samtidigt. 24" widescreen it is...

image356
Skärmen till vänster är en av mina gamla 19" som får leva kvar ett tag till.

Sanslöst med 24", jag som just börjat lära mig verkligen utnyttja dual-head (två skärmar), nu kan man jobba med två program bredvid varann på samma skärm. Och jag kan se båda skärmarna på maskinen hemma via remote desktop utan att behöva scrolla. Deluxe :) Var ju tvungen att fixa in en ny bakgrundsbild också, en av mina egna från när Saab firade 70 år.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: henrik

o jag som trodde jag var kung med min 22 tum wide skärm.... ser inte illa ut alls... gratz

2008-01-18 @ 15:51:28
Postat av: Torbjörn

Grattis Bengt!

Du är en så härlig prylnörd!

Tack för all hjälp igår förresten. Och trevligt träningssällskap.

2008-01-18 @ 19:09:34
URL: http://www.freekick.org
Postat av: Bengt

Glad att jag roar någon ;)) Så lite så!

2008-01-18 @ 21:31:25
URL: http://sbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0