The Pain, the Suffering, the Agony...

"Småprylsflytten" gick out-of-control redan i lördags och blev en hel flytt av rubb och stubb. Upp och ner för trappen från 10.30 till 23.00. Mina ben berättade för mig redan igår att jag är en idiot och idag är det inte mycket bättre. Utan överdrift, jag spattar fram som en gammal gubbe, det går inte att missa att jag har ont i stativet. Ursch...

Jag behöver i.a.f. inte ha något dåligt samvete för att jag inte kommer att kunna träna ett par dagar framöver, jag fick allt vad jag behövde och lite till för att täcka hela veckan tror jag. Tack J för att du ställde upp med kort varsel denna helgen istället! Och tack T för att du var villig att ställa upp nästa helg, nu får du ta det lugnt istället ;)

Nya lägenhetens kök är en källa till smärta det också. Det är inte bara mindre än mitt gamla kök, det är klaustrofobiskt litet! Fick köpa nytt köksbord igår och med hjälp av P så fick jag omstrukturerat så att jag kanske kan tränga in det viktigaste och allt annat hittade nya ställen. Tack P för all hjälp igår, vad skulle en man göra utan en personlig inredare? :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: P

e lugnt! :)

2008-01-28 @ 13:09:09
Postat av: P igen

Stativet?? du brukar ju kalla dem "ställen"

2008-01-29 @ 00:00:51
Postat av: Bengt

Rullar inte så mycket nuförtiden vettu.. står mest still som en våldtäktsman ;)

2008-01-29 @ 09:49:42
URL: http://sbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0