En Av Sommarens Höjdare

(och inte F & F då... kan inte nån ringa Anticimex så de får göra sin grej på det där två?)

Tog en eftermiddagsfika på rymmen från fikarummet på jobbet. Jag avlade sommarens obligatoriska besök på Färgargården här i Norrköping. De har både en väldigt trevlig miljö (se nedan) och världens bästa jordgubbsbakelse! :)


*mumma*

Ända sedan P för några år sedan tog med mig dit första gången så har jag återvänt åtminstone en gång per sommar för att avnjuta den jordgubbsbakelse som får mig att orka med ett år till, hehe :)



Även "Norrköpings finest" hade hittat dit, först trodde jag nästan nåt hade hänt när det stod en piket och en vanlig radiobil parkerad där men de var bara glassugna. Färgargården ligger vid strömmen och består av en grupp gamla hus som varit just... surprise... färgeri :) Stället kallas numera "museum" gubevars och hyser då även ett mycket trevligt café.

"Värt en egen resa" - som ju tre stjärnor i Guide Rouge betyder.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Ja,vi var oxå där efter att vi hade kollat in Götheborg i Peking. En riktigt mysig pärla! Mvh David

2008-07-03 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0