Ge Mig 30 Grader Kallt & Tomtar Överallt...

Hellre det är 32 grader på sovloftet vid midnatt... Idag har AC:n fått säsongspremiär och den rätt nyinköpta golvfläkten får jobba i tandem med den.

Lite surt dock att det inte blev något brandflyg igår för först idag klev brandrisken upp till 4:a i södra E-län :(

Pluggandet avtar omvänt exponentiellt med herr Celsius framfart men veckans extra lediga dag har ändå haft avsedd effekt. Jag skrev Training Check på veckans POF igår kväll med 90% rätt, Yeah! Dagen ska vigas åt den MET som jag ligger back med... om jag orkar i värmen :(

(rätt artist och låttitel vinner en virtuell ismaskin)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: pia

Pia kommer att påminna SBB om vad han idag skrivit om tomtar i september när Ikea börjar julskylta ;)

2008-07-27 @ 19:13:04
Postat av: Åsa

Mitt bästa tips om man ska sova i 32 graders värme: spraya dig själv med en blomspruta. Mycket effektivare än fläktar.

2008-07-27 @ 21:24:50
Postat av: Bengt

Pia: mmm grymta



Åsa: får testa det om det blir för jävligt... svårt om man måste göra om det hela natten kanske?

2008-07-27 @ 22:20:32
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Rolf

Bah. Gå o lägg dig i frysen.

Lovar att låsa ordentligt o posta den til antarktis...

2008-07-27 @ 22:30:21
Postat av: Åsa

Man blir tillräckligt avkyld för att kunna somna. När man sover lider man inte lika mycket av värmen.

2008-07-28 @ 07:43:22
Postat av: Michis

"Jag vill ha mer jul" med Adolphson och Falk! Oooh, jag har aldrig ägt en virtuell ismaskin innan! :D

2008-07-28 @ 10:26:53
Postat av: Bengt

/me kastar några iskuber på Michis coola ner dig nu den heter bara "Mer Jul" ;) LOL



Se det som en bröllopspresent ;)

2008-07-28 @ 10:32:46
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0