One Down - Four To Go...

Yes! HPL - Human Performance & Limitations kan nu läggas till handlingarna, i alla fall ett tag framöver. Hela boken är läst och alla lektions- och veckoprov samt ett diagnostiskt test är avklarade. Det blev 1½ kollegieblock med anteckningar. Tar c:a en timme att läsa igenom bara dom noterade jag :) HPL återuppstår mot slutet av augusti då det ska repeteras och refreshas under en vecka i Västerås. ASP, POF, MET, ALW är kvar...

Även veckans dos av POF är avklarad, men inte MET. Så. Summa summarum ligger jag efter med två veckodoser av MET snart. Inte fullt så bra. Denna veckan blev lite fucked up den med p.g.a. akuta insatser på jobbet under fredagen och i torsdags var en allmän form-dip-dag (heh) då jag mest tyckte allt var motigt och kass så då blev det inget gjort förrän fram på kvällen.

Nästa vecka är det ASP & POF. Funderar på att ta en extra dag ledigt för att se om jag inte kan knapra ifatt. Skulle vara så skönt. Nu tillbaka till MET-studierna...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Rolf

O jag leker! :-)

Postat av: Bengt

Tja, du nappade ju inte på att läsa ATPL tillsamans så jag fick lämna dig i sandlådan ;)

2008-07-21 @ 09:47:32
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0