Imorgon Börjar Allvaret

Sitter på sängkanten hos min nästan mördade vän G utanför Surahammar och väntar på att få gå och lägga mig. Anledningen är att Surahammar inte ligger alldeles långt från Västerås där jag imorgon bitti vid 08.30 ska infinna mig på BFSAA för att påbörja ATPL-kursen.

2 block om 17v/st. 1v intro. Plugga hemma på 2 dagar ledigt/v plus helgerna. 1v refresh på plats, 1 vecka skolprov och så prov för verket och sen samma sak för nästa block. 14 ämnen, 8000 sidor böcker... I'm gonna have a ball.

What have I done?

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Duda

Jag tror på dig B... det vet du <3

2008-06-01 @ 22:42:35
Postat av: J.Backlund

Lycka till med studierna!

2008-06-01 @ 23:09:52
URL: http://www.helikopterpiloten.se
Postat av: Tom

Lycka till!

2008-06-02 @ 08:32:54
URL: http://www.pilotmagazinet.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0