Lagen Om Alltings...

... jäkelskap. Jag ska reklamera min gårdag hos Gud eller vem man nu tror på. Allt funkar bra varje dag ända fram till hela avdelningen åker på konferens och bara en "skeleton crew" är kvar på plats. DÅ rasar något stort och viktigt. Typiskt! Vi fick sätta oss i bilen och dra från Solbacka. G körde som en biltjuv och jag satt uppkopplad i baksätet med 3G och försökte analysera problemet mellan guppen och krängningarna. Precis som vi svängde in på parkeringen hade jag hittat ett sätt att få det under kontroll men den slutliga lösningen dröjde fram till 18.30-tiden.

Nåja, vi slapp i alla fall undan en docent från Stockholm som ersatte alla ä med e och pratade om nåt kroniskt tråkigt på passet direkt efter lunch :)

Jag somnade vid 21-tiden av utmattning och vaknade förstås vid 04 istället då... blir nog kul det här :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0