Shaken - Not Stirred

Skrev MET idag på morgonen och kände mig väl halvbra förberedd. Tog ut en dag extra ledigt igår för att plugga lite så visst hopp hade jag väl trots allt. Jag spenderade 1,5h på plats vilket var klart rekord om man jmfr med tidigare 25-45 minuter, men så var det också rekordmånga 90 frågor med mycket titta och tänka (analysera).

Kände mig lite knäsvag när jag tryckte på "end exam" men det gick vägen! :) Betryggande 87%, inte så bra som de andra proven men väl godkänt för det ämne jag haft mest ågren för. Egentligen är nog MET inte så förbaskat svårt men jag hade väldigt svårt för det när jag läste det på 90-talet och det sitter djupt. Men det är fortfarande långt till ord som kul eller lätt..

Tack R för hjälpen med altimetry i onsdags! :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Rolf

Yay!



Högtrycket stannade med sin soliga inverkan ;-)

2008-10-03 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0