Autumn Came Knockin'


Visst har vädret varit höstlikt ett tag men idag på morgonen slog det här synintrycket mig i magen när jag öppnade dörren. Höstens färger har nått över min "sensory threshold" och de häftiga färgerna fick mig att hajja till. Säkert långt efter alla andra (tjejer i synnerhet, hehe) men så är jag ju både stressad, starkt fokuserad på annat - och man :)

Efter den här ögonöppnaren såg jag massa fina färger på väg till jobbet som jag inte noterat förut. Trevligt :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Åsa

Nog för att jag är tjej, men så långt söderut som jag bor är träden fortfarande gröna.

2008-09-30 @ 12:55:30
Postat av: Bengt

Det är ju varmare i södern har jag hört :)) Så, jag kanske inte är helt efter iaf...

2008-09-30 @ 12:58:32
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Pia

Skrattar åt att bli påmind om att du behöver "knocking" för att upptäcka. Den här tjejen har njutit av höstfärger i en månad nu ;)

2008-09-30 @ 13:09:34
URL: http://pia.psdekor.nu
Postat av: Bengt

Icke desto mindre, ingen behövde iaf peka ut det :o) Gubben må va långsam men han rer sig :)

2008-09-30 @ 13:11:11
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Pia

Gamla gubbar ska man ej förakta, de gör det långsamt de gör det sakta... Men unga killar är bara skiiiiiit, de hinner knappast att komma diiiiiit.

.slut på meddelandet.

2008-09-30 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0