Tre Böcker Till Att Bränna! :)

Bokbål på tre titlar:

Aircraft General Knowledge: Electrics & Electronics
Aircraft General Knowledge: Powerplant
Aircraft General Knowledge: Airframe & Systems

Yes! 93% på ASP-provet och nu har jag värme för vintern också! :)

ALW imorrn bitti... kommer nog inte gå lika bra men förhoppningsvis klarar jag mig i.a.f.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Rolf

Jaha, då kan herrn redogöra för Ohms-lag...

2008-09-29 @ 23:11:09
Postat av: Bengt

Jag säger som alla andra ATPL-studenter - Det har jag glömt nu! Skriv av skiten och förträng...

2008-09-30 @ 06:41:20
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Åsa

Man lär inte för skolan, man lär för arbetslivet.

2008-09-30 @ 08:37:08
Postat av: Bengt

Vilket gör det än mer legitimt att glömma Ohm's lag då den inte har ett skvatt med mitt kommande arbetsliv att göra.

2008-09-30 @ 09:03:35
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0