Lördag Hela Veckan

Kunde det gärna få vara om alla dagarna var som den här lördagen. Inte den varmaste av dagar men alla dagar med fika utomhus på Åbacka och sen lite flyg är bra dagar :)

Några bilder från en trevlig dag i all sin enkelhet.

*mums*. Solbränd lyckades jag bli också efter några timmar mot en vägg :)

En DA42 stående nere på klubben blev förstås inspekterad och dokumenterad.


Världens enda BA11 på väg ut för att tumla runt lite med P bakom spakarna.

Flera "tumlare" på gång ut. SK61/Scottish Aviation Bulldog ut för ett första pass avance för en ny elev.

Svensexa på G :) Stackarn tror förstås i vanlig ordning att han ska tvingas hoppa fallskärm...

Tummen upp trots allt :)

Muy bien. Under helgen har jag även blivit innehavare till några av Moderskeppets DVD:er om Photoshop/Lightroom samt förmedlat en datoraffär mellan vänner där jag själv lyckades lägga beslag på en mycket trevlig och kanske framför allt hel datorlåda till min Helix (min stora dator hemma). Bilder kanske kommer vad det lider när jag skriver något om Windows 7 som jag kör på den just nu.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: F

Mer lördag hela veckan! Förutom harkranken i komposit ;) ser ju all himla trevligt ut :D

2009-04-21 @ 08:07:32
URL: http://lae.blogg.se/
Postat av: Bengt

Harkrank? ROTFLOL :D



Trollslända har jag tänkt själv men harkrank... :))

2009-04-21 @ 08:35:52
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0