Tecknad Nostalgitripp

Blogg- och flygkollegan Johanna postade en bild på en myrslok idag. Genast blev jag påmind om den gamla tecknade serien The Ant & the Aardvark (Myran & Myrsloken) som jag minns som hysteriskt rolig. Det är den fortfarande och man kan alltid lita på Youtube :) Underbart elak tecknad humor på klassiskt jaga- och lemlästa-tema ;D



Videon här är en del av en spellista (hoplänkade videor) så den fortsätter automatiskt till nästa avsnitt men funkar bara om man går till youtube (klicka på videon), knock yourself out! :) Ett av mina favoritavsnitt är Mumbo Jumbo med för mig klassiska quotes som "- Nobody asks me if I'm hurt! - Are you hurt? - Yeah, yeah, I'm hurt! - Gooood..." och "- If I say so myself, I do set up a very appetity picknick! Now I just have to wait for the food to arrive! :D

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0