All Set

And ready to go! Imorrn 15:20 lättar jag från det här gråa rusket för 2v. i södra Thailand! Blir kanske lite bloggning där nerifrån om jag tar in på ett hotell med vettig Internet-lina :)

Allt är inte packat och klart men jag känner mig rätt till freds och inte så orolig/stressad inför imorgon bitti, skönt! Allt under kontroll.

Jag har såhär i grevens tid efter ett SMS till Thailand lyckats få A:s uppmärksamhet och ska träffa henne på lördag :) A jobbade på hotellet vi bodde på förra gången och har säkert en massa bra tips att ge mig även denna gång. Ska bli kul!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Johanna

Hej!

Kul att det går bra med din utbildning, men jag har ju aldrig tvivlat på din förmåga:) Ha så skönt i Thailand! /Johanna

2009-02-26 @ 12:38:10
Postat av: Bengt

:)



I intend to :) Var ute i väldigt god till till Landvetter mht det förutspådda skitvädret (vilket det var). Ville inte sitta dödsstressad i en kö p.g.a någon olycka eller nåt. Istället var jag 4h före på plats. Tur det finns Internet :) Det enda jag kunde leva utan nu är en tvärförbannad 3-åring som illvrålat en halvtimme här...

2009-02-26 @ 14:17:47
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0