En Massa i Balans

Skolprov i Mass & Balance idag: 81%

Skönt att i alla fall ha fyra ämnen klara för prov hos "luftis", numera Transportstyrelsen. Nästkommande två veckor har jag nu bokat för att skriva dessa prov och förhoppningsvis ska det gå bra på en gång så att jag efter det kan koncentrera mig på de tre återstående, FPM, PER och GNAV. Troligen blir FPM först ut av dessa då provet är svettigt p.g.a. ont om tid men det är (tror jag) inte så himla svårt egentligen. Om jag inte hittar en kul sista-minuten-biljett till Thailand någonstans mitt-upp-i... :)

Schema för luftisproven

Onsdag 11/2: M&B
Fredag 13/2: RNAV
Måndag 16/2: OPP
Torsdag 19/2: INS

Resultat kommer förstås här efter respektive prov. Nu ska jag sova eller nåt...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Jocke 737(Riga)

Lycka till med proven, minns själv när man gjorde dem och NEJ jag är inte avundsjuk på dig;)

2009-02-10 @ 22:17:43
URL: http://mikaoj.blogg.se/
Postat av: Bengt

Tack! :) Tyvärr slutar ju inte proven efter ATPL, som du vet :( Men de blir iaf mer relevanta.

2009-02-10 @ 22:53:50
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0