I am Invincible! (igen)

klicketi-klick... *booooom*!!!

För den som minns Boris Grishenko i Goldeneye :) Man ska väl inte gapa över hur duktig man är men det känns helt ok att nu vara färdig med de 4 ämnen jag föresatt mig att klara av den här sittningen. Mao så skrev jag och klarade INS nu på morgonen. Inga procent än men just nu räcker det bra med att ha klarat sig, nu kan jag bränna de här 4 böckerna.. :)

Nu ska jag bara vara människa den här helgen, slappa och fixa lite hemma, stoppa undan allt jag inte behöver titta på mer och sen fundera på en strategi för hur och när jag ska fixa de 3 sista ämnena. Känns rätt sugigt men det är ju självförvållat. Jag har tagit lediga dagar emellan men jag har svårt att bara inte göra något alls, det slutar ofta med att jag tittar på någon teori till slut ändå. Snacka om att vara uppe i varv och fokuserad...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0