Jumbo Hostel

I helgen som gick var jag som bekant i Stockholm för att se PSB men jag gjorde också en hel massa andra saker. Som att besöka Jumbo Hostel :)

Ser ju inte så sexigt ut med den stora trappan med hiss och allt men... :) Mycket får offras för att tillfredsställa myndighetskrav.

Stora delar är ju ändå intakta och väldigt mycket 747 :)


En av mina favorit-toucher, rumsnumren skrivna med Boeing typsnitt.

Typiskt rum.

With a view :)

Som vilken hotellkorridor som helst. Nästan.

Nödutgång :)

Sviten - på flight deck förstås! Lite obäddat och egentligen var andra våningen avstängd för städning men eftersom jag var den enda besökaren där så var killen i receptionen hygglig och släppte upp mig :D

Loungen på övervåningen.

"Lobbyn".

Så ser hon ut, Liv, på avstånd.

Man har bra beläggning såhär långt, dels är det ju väldigt nära terminalerna, relativt sett billigt och väldigt unikt såklart! Motorgondolerna håller som bäst på att bli rum och ska levereras/monteras nu i juli om allt går som det ska. I övrigt tyckte jag kanske att det saknades lite detaljfinish här och var (borde man kunnat fixa vid det här laget) men det var väldigt kul att se!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Men det är ju min kompis som vaktar jumbon på första bilden!!! Mvh David

2009-07-06 @ 18:16:02
Postat av: Bengt

:P

2009-07-06 @ 19:49:25
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0