Phuket FantaSea

En bild säger mer än tusen ord osv... blev lite många bilder i det här inlägget men helt utan text blir det inte heller :) Det handlar om Phuket FantaSea som utlovat i alla fall. Bilderna är från själva anläggningen/området och från buffén. Showen fick man inte plåta och man fick t.o.m lämna ifrån sig kamera och telefoner som man sedan fick igen efteråt! Jag hade förvissat mig innan om att det skulle vara safe men jag behöll ändå minneskortet...

Bilder från entrén först.



Ingången till en affär inne på området.

Palatset som inrymmer arenan för showen. Man har inte sparat på krutet som ni ser.

Elefanter fick ridas och matas... denna verkar dock ha sug efter lite mera banan... :D

Den här killen satt och gjorde de små elefanterna ni ser på nedan bild av glasrör. Imponerande!

Matsalen där buffén serverades.

4-5 liknande diskar med rätter fanns plus en del speciella ställen där man delade ut vissa färdiga tallrikar som t ex sushi från luckan "det japanska köket".

Efterrätten som jag plockat åt mig... gick med nöd och näppe ner...

Som sagt... imponerande jobb man lagt ner.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0