Happy Video :-)

Kan man bli annat än glad av en poppig upbeat låt och en så snygg amatörproduktion?! Äkta spelglädje :)



172 kanadensiska studenter gick det åt, allt taget i en enda sekvens på 2:15! Kolla i HQ direkt på Youtube.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Hej Bengt! LPI är som bekant en kategori-3C flygplats.Nu undrar jag om Air Europa med sina B 737-800 fick landa på Saabfältet UTAN dispenser i våras? 737-800 kanske är ett kategori-4C plan? Vore jäkla trist om det bara blev en "testballong" med fyra flygningar!! Tydligen sätter miljöprövningen krokben för flygplatsens satsning mot kategori-4C och mer charter... Dom får helt enkelt inga dispenser! Mvh David

2009-10-09 @ 19:16:54
Postat av: Bengt

Är du säker på att det var -800 de var här med? 737 upp -700 är 3C (se http://www.boeing.com/commercial/airports/faqs/arcandapproachspeeds.pdf). De har ju även classic.

2009-10-10 @ 08:58:44
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: David

Tack för info Bengt! Jo,den första kärran var iaf en 800.Såg bilder på den i Corren i våras. Då är alltså 800 klass- 4C om jag kan tyda tabellen rätt.... och uteslutna från LPI verkar det som! Om jag hade 300 mille över skulle jag pumpa in dom i en rejäl uppgradering av Saabfältet omedelbart!! Mvh David

2009-10-10 @ 10:52:43
Postat av: David

Bäst du har kameran redo för nya uppdrag snart Bengt! Se min senaste tråd på G-kraft. Mvh David

2009-10-10 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0