Parahawking

Fick syn på nåt riktigt ball på sköna buzz.bazooka.se häromdagen. Jag blev så sugen att jag började kolla mer på vad som gäller och hur/vad det kostar att ta sig till Nepal... :)

Parahawking - wow! Att skärmflyga i Himalaya tillsammans med dresserade rovfåglar, vilken grej! Och inte är det dyrt heller!








Att sväva med bara vinden och skärmens fladder bland höga berg tillsammans med en gam vid namn Kevin eller en glada som lystrar till Brad... I'm going!!! :)

Den lilla djävulen på min vänstra axel viskar att jag borde åka dit med SIA:s A380 också... det vore nåt det! *drömma*

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Johan

Men Bengan, är det fåglar du vill umgås med så åk ned till S:t Larsparken och njut av alla råkor, skator, kråkor och annat..... ;)

2009-10-25 @ 20:11:30
Postat av: Bengt

Fyllekajorna? ;) För några andra är där inte längre, Newsflash, träden är borta och fåglarna med dom :)

2009-10-25 @ 23:17:26
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Johan

Sist jag var där, typ en vecka sedan, så var det några träd kvar mot Åhlenshuset, FLASH FLASH, och där höll dom gökarna till! ;)

2009-10-26 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0