Äntligen Så...

... kom det dyra och efterlängtade pappret. Det enda som kvävde mitt stora grin när jag öppnade det rekommenderade kuvertet var vetskapen om att jag just blivit 15 420:- fattigare :( Men det var ju inte okänt eller oväntat men inte roligare för det. De skickade iaf med en ny sån plastig liten binder att stoppa alla lösa papper i, man blir ju nästan rörd. For me? Oh they shouldn't have...



Vad står det där uppe till höger? ;) \o/

Att ett litet papper kan göra en så glad men det är ändå kvittot på allt slitet, nu finns det där, nu kan jag visa fram det och det är värt något. Dock är det skrämmande samtidigt för nu är det som kan bli den stora resan i mitt så mycket närmre och det är inte bara positivt att kanske behöva ställa hela livet på huvudet, att lämna den relativa lyx och trygghet jag har nu för att bokstavligen kasta mig ut i det okända och prova nya vingar...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0