Flygtöntvideo


Igår blev jag glad när jag fick en videosnutt filmad under landning på Visby/ESSV i somras. Alltid när folk flyger med mig och filmar så lovar de dyrt och heligt att jag ska få filmen sedan men det händer aldrig.. tills nu! Fint väder var det också och fina minnen av trippen med M, C & A. Härliga sommarminnen.

Lite roligt är det att se det tycker jag men det är egentligen rätt töntigt också. Finns säker 10^889 videor på Youtube från privatflygare som visar sina landningar någonstans och 10^888 av dom har Top Gun-soundtrack... *puke* och de är inte intressanta för någon annan än den som flugit. Ska inte hända igen, bara så glad åt att ha fått den första för invärtes bruk så jag delar den ändå. Live with it ;)

N.B! Till flygare... det är en synvilla att jag ligger till vänster om grundlinjen och alla som varit på ESSV vet varför jag landar långt fram... ;) Så inget tråkigt besserwisserpikande nu!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Pia

jejeeee... mycket snack på dig!!

2010-10-05 @ 13:40:25
URL: http://vovpsdekor.bloggworld.se
Postat av: David

Kul att du flög till Visby på min födelsedag Bengt! Mvh David

2010-10-05 @ 18:26:51
Postat av: Johan

Helt klart en päronsväng!!

2010-10-05 @ 19:26:15
Postat av: Bengt

Pia: ?

David: :)

Johan: läst men inte förstått?

2010-10-06 @ 20:14:01
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Johan

Jo jag har förstått dina behov att redan vid publicering försöka bortförklara, men det är i alla fall en päronsväng!

Men du behöver inte skämmas, det händer mig någon gång per år oxå...

2010-10-06 @ 21:56:51
Postat av: Pia

Min kommentar syftade på bortförklaringen.

2010-10-07 @ 21:44:13
URL: http://vovpsdekor.bloggworld.se
Postat av: David

Planet som P och jag var inne i på Parismässan har ÄNTLIGEN landat i Sverige nu!! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7917420.ab#abArticleComments A 380 är stor men An 225 är större Bengt!! Mvh David

2010-10-08 @ 10:36:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0