Geocaching Stories pt.2 - The Power of Ten

2010-10-10 klockan är 10:10:10... ja, jag vet... fånigt men lite kul är det ändå. Ännu roligare är att det i år firas Geocachingens 10-årsdag och idag är såklart kulmen på det, eventdagen Power of Ten.

För att göra det ytterligare bättre så vaknade jag tidigt efter alldeles för få timmars sömn, bilen hade blivit kvar inlåst i ett P-hus (vafan stänger man P-hus för?!) på stan och jag hade gått hem. Kollade mailen i iPhone och ser att en ny cache just publicerats i Tornhagen, 1,7km hemifrån. Trött, ingen bil men bästa chansen att logga en FTF (First Time/to Find) som jag aldrig gjort förut. Vad göra...? På med kläderna och cykla som en tok såklart... hehe... vaddå galen? Jag? :)

Kom fram först, hittade stället den borde vara på, "Sorbic" kom dit minuten efter och kände på samma ställe som jag just känt på men missat cachen... *bummer* men vi loggade delad FTF på den iaf, kul! :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Du missade med 9 sekunder Bengt!!! Inte bra...... Mvh David

2010-10-11 @ 08:21:07
Postat av: David

Hjärnsläpp från mig!!! En sekund missade du med. Godkänt Bengt!!! Mvh David

2010-10-11 @ 08:33:28
Postat av: Bengt

Ja, FAIL där, men jag hann inte skriva nåt före du insåg :)Jag ville ju se 10:10:10 själv så jag tryckte på publish 10:10:08 typ och så blev det så...

2010-10-11 @ 08:53:20
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0