Och Så Blir Det Reklamfilm...

... eller inte riktigt men lite reklambilder. KLM passade på att fixa lite när de hade både 3:an och en F100 på plats och gott om tid. Jag hängde förstås på och tog några tjusiga bilder. Svårt med motljuset bara men de blev rätt läckra ändå om jag får säga det själv :)






Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Sista fotot när F 70 och trean speglar sig i terminalglaset är redan en klassiker! Det är min bestämda åsikt Bengt!! Mvh David

2010-09-19 @ 09:14:33
Postat av: David

Jag har studerat bildgalleriet noga nu Bengt!Det är faktiskt en Fokker 100 du har plåtat. F 70 har bara en nödutgång över vingen ,F 100 har två dörrar där. Men annars snygga bilder!! Mvh David

2010-09-19 @ 14:58:45
Postat av: dykarn

Kanonbilder från dessa dagar, det smärtar att annan social verksamhet hindrade närvaro för min del mao fel priotering.....

Snyggt jobbat, hoppas ni lockade några till flygets underbara värld

2010-09-20 @ 08:29:49
Postat av: Bengt

David: jo, den bilden är bra men min favvo är med värdinnorna, tyvärr med reflexen i ansiktet men om jag orkar ska jag photoshoppa till den... F70, F100... whatever. PH-OFM.



Dykarn: svikare ;)

2010-09-20 @ 11:27:05
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0