Utdraget.se

Snubblade över en kul och helt gratis site (förutom att du lämnar ut hela dina privatekonomi då..). Utdraget.se hjälper dig att analysera och åskådliggöra dina utgifter.


Man behöver bara copy/paste alla transaktioner i Internet-banken till ett inmatningsfält på siten så kategoriserar den själv en mängd som den vet vad det är och resten får man själv härröra till en kategori. Saknar man en kategori så är det bara att skapa den. Pissenkelt! Tog mig nån halvtimme att kategorisera och städa upp en del innan jag var någorlunda säker på att allt låg där det skulle. Föga överraskande så är det dyrt att ha bil... borde kanske överväga att köpa nån beg. tråkig japs utan lån...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Pia

Jag trodde nog att en av de stora tårtbitarna var el! ;)

2010-09-21 @ 12:49:33
URL: http://vovpsdekor.bloggworld.se
Postat av: Bengt

Tja, större än den borde vara kanske men så är det ju ett lite yxigt verktyg och man gör ju som man vill med det. Ser ut som om jag har väldigt lite lån t ex men den kostnaden har jag lagt i kategorin bil eftersom det är där den hör hemma.

2010-09-21 @ 12:54:34
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0