Total Bummer

Efter lunch idag fredag kom ett mail till min kollega att kursen vi skulle gå i San José nästa vecka är inställd. Vi "went ballistic" förstås på den dåliga stilen att ställa in med så kort varsel och de utgifter som vi aldrig kan få igen för biljetter m m som var bokade. Just nu ser det inte bättre ut men vi gör vad vi kan för att sätta press på utbildningsföretaget där borta men de är inte ens vakna ännu där på västkusten så det tar ett tag innan vi får ett slutgiltigt besked. I "bästa" fall så får vi kasta oss i en bil upp till Arlanda i natt när det ev. klarnat. Flyget går 07.55 imorrn bitti, med eller utan oss...

Men, jag gråter inte så mycket, jag tyckte det var lite jobbigt att åka bort just när jag blivit avlsappnad efter flyttandet här hemma. Men surt är det för frågan är nog om jag får följa med på nästa försök. Chefen lär nog fundera mer än en gång på det eftersom han ju vet att jag kanske slutar om ett år eller så... Surt, men ändå inte. Solen lyser och varmt är det ute. Ska bli fint att åka hem och bara slöa ur i helgen...

(jaja, jag har sett prognosen...)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Pia

Surt sa räven :(

2008-02-29 @ 17:29:55
URL: http://pia.psdekor.nu
Postat av: Pia igen

För den nyfikne kan jag meddela att de kom iväg iaf. B kommer säkert blogga om detaljerna men de har fått plats på en kurs på annan ort i USA. Så om jag inte är helt felinformerad så sitter de just nu (22.30) på tåget upp till Arlanda.

2008-02-29 @ 21:52:08
URL: http://pia.psdekor.nu

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0