Uptime Record

Kolla den här då :)




Det ni! Och innan ni nerdar börja hugga på mig om att den nog borde ha uppgraderats till en säkrare release för några år sen, den står inte speciellt åtkomlig för någon som inte gjort sig mycket stort besvär. Snacka om en stabil release och stabil strömkälla dock. Men egentligen ljuger den ju, den kan inte hantera skottår för det är på tisdag som den varit uppe 9 fulla år. Vem vet hur länge en Cisco-router kan gå? Vi får se... Så mycket som andas inte på den, den ska klara 10-årsdagen också!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Cisco

Hörru Husse! Jag är född 21:e mars 2006. Haru ingen koll alls ;)



På fredag kommer jag o snorungen och terrar hemma hos dig. Bered dig på maratonlek!!!

2009-11-23 @ 13:25:54
Postat av: Bengt

Glömmer jämt bort att han är född på min namnsdag. Lite coolt, eller nåt.

2009-11-23 @ 21:08:53
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0