Kapten Pommes

Flygpolarn Ern (från chatten) råkade vara i stan så vi tog en vitlöksburgare såhär på kvällningen. Han har just fått sitt certifikat och ville nu visa för världen att han minsann är Kapten med rätt att bära fyra pommes på vardera axeln :)))

Dekorationsceremoni vidtog nere på klubben :)


Fast jag tror vår vän har missuppfattat det här med pommes på nåt sätt... bara en känsla jag fick.

Hursomhelst, grattis till certet! :)

N.B! Titta nära på axlarna så du inte missar poängen... ;)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Henrik

...vad är missuppfattat? :(

2008-08-18 @ 23:04:14
Postat av: David

Det där är väl KMHs gamla målning?? Mvh David

2008-08-19 @ 08:05:21
Postat av: Bengt

Sist jag flög KMH såg den ut så fortfarande... vet du något jag inte vet? :)

2008-08-19 @ 08:46:04
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Hemliga piloten P

Kan från rätt säkra källor meddela att pomme på axlarna är inte hela grejen. De bör sitta på en välstruken skjorta ;)

2008-08-19 @ 10:34:25
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Åsa

Finns det en lag mot ocertifierat pommesbärande?

2008-08-19 @ 17:48:56
Postat av: David

Sorry,fel av mig! Mvh David

2008-08-19 @ 18:26:50
Postat av: Bengt

Åsa: nej, inte vad jag vet. Däremot är det rätt töntigt att ha det utan att ha ett flygjobb. Kanske med uniform och lite annat att man skulle kunna åka på nåt sån "föregivande av allmän ställning" eller nåt... men njäää..?

2008-08-19 @ 19:04:21
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0