En Stilla Undran



Intelligentian på Aftonbladet förnekar sig inte som vanligt. I deras värld kan man tydligen glömma saker när man sover...

Dessutom så är nyheten återanvänd då detta inträffade i februari och man dessutom skrev om det redan då. I love to hate them.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Julia

Hej! Tack för kommentaren på min blogg! Vad kul att du gillar mina bilder! Någon ny kamera blev det inte, men däremot har jag fått en wacom-platta så jag kan göra illustrationer och redigera foton lite bättre nu. :) Hoppas du haft en fin jul!

2008-12-29 @ 23:11:13
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: David

Gott Nytt År Bengt! Hoppas studierna kröns med framgång 2009! Mvh David

2008-12-31 @ 23:06:26
Postat av: Bengt

Julia: ok :) Kul, men jag får ta din far i förmaning, vem vet vad du kan göra med en bättre kamera :)



David: Tack detsamma! (sort of).

2009-01-02 @ 10:34:06
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0