Just Som Jag...

... övervägde att skriva ett inlägg om hur mycket jag avskyr Boyd Coddington så kilar karln vidare...

Jag tittar inte mycket på TV och jag följer inget särskilt men när jag kollat text-tv klart och börjar zappa kanaler på kvällarna så har jag ofta hamnat en stund i "American Hotrod" på Discovery.

Serien är just om Boyds hotrod shop och handlar om olika byggen de gör. Alltid med kortare och kortare deadlines och alltid folk som slutar p.g.a. att de inte pallar med trycket. Läste bara häromdagen att man gått från jag tror det var 40 till 6 anställda på några år och inte undra på det så sur som Boyd alltid är och hur dum och elak hans högra hand Duane är mot folk.

De klipper säkert till det precis som de vill och presenterar folk enligt vissa mallar för att ge serien en viss karaktär men någon oginare, snålare, tråkigare och mer självupptagen navelskådare än Boyd förefaller svårt att hitta. Jag önskar inte livet ur någon och i synnerhet ingen som jag inte ens har träffat utan lärt känna genom media, men han var måhända en hotrod-mogul men människan kan jag livligt föreställa mig att det finns dom som inte kommer att sakna.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0