Hack-attack!

Köpte en påse med bröd som det visade sig att jag inte gillade (Fazer God i Kvadrat) så den blev liggande. När gläfsandet från påsen började bli för påträngande så bestämde jag mig för att ge resten till änderna. Hur medelålders (gammal?) är man när man matar änder? :)) Kul är det i.a.f.!

Gänget anfaller... det tar inte många sekunder så har alla änder inom hörhåll kommit fram så fort vingar och simfötter bär dom. Ju fler dom blir och ju mer man matar desto tuffare blir dom. Det blev minst 50st totalt.

Till slut ser man knappt gräset för alla änder runt fötterna. Fick ingen bild på när det var som värst men då var det bara ett hav av änder som gick ovanpå varann för att komma nära och får sig en bit bröd. Om dom bara kunde stått lite stilla så det kunde blivit nån skärpa :)

Script kiddies och hackers, släng er i väggen! En sånhär hack-attack klarar ni inte ;) (buuh-ropen haglar). Undertecknad får vara glad att han har fingrarna i behåll för att brödet är slut stoppar inte nödvändigtvis hackreflexen hos de små liven :)

Wildlife 101 for city people.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Rolf

Duck for lunch?

2008-11-15 @ 13:38:41
Postat av: Bengt

Nej tack! Anka är inget vidare att äta erfor jag för nåt halvår sen. Så där bet du i gräset... ;)

2008-11-15 @ 14:05:07
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Rolf

And with that the ducks don't need to duck!







Jag kan inte heller påstå att det varit någon höjdare när jag fått det. Troligen en kupp från jägare för att de ska få panga mera.

Hmmm.... Du skulle kanske skulle testa kaja?

2008-11-15 @ 14:11:56
Postat av: Bengt

Jag skiter i om kaja är luftens mört, jag skjuter skiten med glädje och ger till katten.

2008-11-15 @ 15:48:09
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: Rolf

But if the duck doesn't duck, is the duck still a duck or is it just ductless?

2008-11-15 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0