Vanlig Ovanlig Fågel

Ett par bilder från ikväll på en lite ovanlig besökare på Saab/ESSL. SmartWing's Boeing 737. Beställningsjobb åt D ;)




Synd att det ska va så knöligt med foto på Saab, blev inte bättre än såhär. Anledningen till besöket var visst nåt såntdär sportevenemang. En packe med råskinn på is och fint ska de åka minsann... :)

"Get your money for nothin' and chicks for free" *vissla*

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Tackar så mycket Bengt! Var det en 300 eller? Får väl höra om den väcker halva Linköping inatt.... Mvh David

2008-11-12 @ 20:55:56
Postat av: Bengt

Bolaget har bara -500 och -800 och jag kom inte så nära så jag kunde se reggen ens :( Jag tror det är en -500 om jag får gissa.

2008-11-12 @ 21:05:23
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: David

Jo,det ser ut som en -500! Mvh David

2008-11-13 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0