Snörök!


Tittade ut genom balkongdörren och såg rök, jag tänkte det var en bil nere på gården och nyfiken som man är så ville jag se om det var nån jag kände. Men inte då. Ingen bil. Det var snö som sublimerade på mitt balkongräcke! Wow! Det är inte varje dag man ser på de här breddgraderna. Men en natt med -23° hjälper antagligen till :)

I övrigt så är jag nästan klar med Performance och har bokat skolprov på måndag kl 13 och skarpt prov för verket på tisdag kl 14. Jag har allt en del kvar att göra för att känna mig helt komfortabel men helgen består ju av två hela dagar så det ska väl räcka hoppas jag.


Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0