Nice Shot

Igår var jag uppe och flög en sväng med en barndomsvän, hans mamma och hans 3-åriga dotter E. Efter landning togs en nästintill ögonblicksbild på en glad E som var nyfiken på SE-KIT's magiska propeller. Bilden blev så bra att jag vill dela med mig av den.


Dock var det inte jag som höll i kameran denna gång utan pappa M. Kanonfint! Precis som flygningen.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Elin Grund

E har berättat att det var jättekul! E fick två bilder av M också, hon var stolt. Mvh Elin, mamma till E.

2011-09-27 @ 16:11:30
Postat av: Bengt

Kul, kul! :) Alltid roligt när det blir positivt för de små första gången!

2011-09-27 @ 16:38:41
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0