Radiostyrd Röjsåg

Trogen läsare kanske minns mitt inlägg från förra sommaren om grannföretagets vilda uppvisning med en radiostyrd helikopter. Jag skrev då att jag inte sett "värre" ens på Youtube, nu är tiden kommen att revidera det uttalandet. Titta inte på det här klippet om du just ätit eller har anlag för åksjuka...



Hade jag inte bevittnat en liknande uppvisning själv så hade jag sagt "fake!!!". De är inte kloka de där R/C-flygarna...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: David

Jag tror faktiskt "helikopterligans" pilot har sin överman där! GRYMT!! Mvh David

2009-09-25 @ 19:34:55
Postat av: Bengt

Ja, "helikopterligan" är amatörer :)

2009-09-25 @ 19:36:34
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0