ATPL Suger!

Jaja... ett litet ;) kanske jag kan uppbringa också. Fan vad det var kärvt denna, eller egentligen är det förra veckan som hängt efter mig fram till nyss. Ämnet med tuggmotstånd som ett hundben lämpligt för en mastiff var AC Electrics. Den är lär visst vara ökänd bland ATPL-elever så jag är nog i gott sällskap. Och inga jävla kommentarer nu om att "jag tyckte det var lätt" ;)

Frågan som alla elever också ställer sig förr eller senare är också "och vad f*n ska vi kunna detta för?!!" och den är jävligt berättigad. Jag börjar känna mer och mer så även om det mest fortfarande är intressant (med undantag för PANS-RAC!). Nåja, snart är det slut på läsandet av dessa ämnen men först en massa kämpande för att få in både det sista och sedan repetera, repetera, repetera allt för att sen hoppas att åtminstone 75% kan ha fastnat på något vis.

Första veckan i september är det refresh i Västerås, bara att bita ihop. Nu är det MET och ännu mera ASP resten av veckan...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: Kapten Svensson

Du vet ju att du kan fråga mig om du behöver. Jaskaläradealltjakan ;) ;)



Styrman Pupp hälsar att DU ÄR BÄST!!



2008-08-14 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0