Positiv Överraskning!

Fick mail från BSFAA som säger att man blir tvungna att senarelägga starten av block2 på min kurs med en vecka. Med tanke på hur schemat var lagt:

v.36 Refresh
v.37 Hemmsastudier inför prov
v.38 Skolprov
v.39 Verksprov
v.40 Intro block 2

Så det gör ingenting att få lite mera andrum för provskrivningen. Jag vill helst inte sitta och behöva göra prov på block1 under tiden som block2 startar. Sen kommer säkert något flunkat prov att släpa efter ändå men det minskar ändå trycket och jag kan sprida ut alla proven över 3v istället för 2. Dessutom medger det mer tid för att köra det vitala Bristol-frågorna som jag undrat hur jag skulle hinna med.

Lättnad! :)

Min ömma moder donerade också en icke oansenlig summa till min utbildning i födelsedagspresent så även ekonomiskt ser det ljust ut. Tack! Tack! Tack! Om jag nu bara begrep vad jag höll på med också... :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: H

Inte ens jag vet vad jag håller på med, oroa dig inte det blir nog bra tillslut ändå ;)

2008-08-25 @ 13:24:46
Postat av: Åsa

Huvudsaken är att mamma tror att du vet vad du håller på med. ;)

2008-08-25 @ 21:49:42
Postat av: Bengt

Sant, sant :) Sen hoppas jag att H också får ett grepp snart annars är det dags att bojkotta ett visst flygbolag :))

2008-08-25 @ 22:02:36
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0