Studierapport

Denna veckan har varit lite underlig men ändå med rätt bra resultat. Planen var POF och HPL (och COM som jag ju inte behöver göra). Tänkte stuva in den MET som jag ligger efter ett hack med. Det har varit segt denna veckan också men, allah'hu akbar! jag klarade av båda ämnena till lördag seneftermiddag trots lite kass fokus. Skönt! Hade alltså lördag kväll och söndag åt MET. Där stöp det lite. Körde förmiddagen idag bra men flunkade första lesson testet (adiabatics & stability) mest p.g.a slarv (11 frågor och 75% rätt ger inte så mycket vingelmån) och sen har jag varit iväg på lite grillat under eftermiddagen *mumma* :)

Återvände till studierna ikväll och läste och klarade av prov för clouds/cloud formation och precipitation. Kvar är winds/high winds, typ 40 sidor, lesson check på det och training check på hela alltet. Ska nog försöka städa av det på kvällarna i veckan nu så jag kommer helt i fas med utbildningen. Vore guld! :)

Upptäckte till min stora besvikelse att nästa veckas ämnen är en repetition av denna veckas... ingen omväxling alltså. Antar att det beror på lärarnas semestrar. Men det är bara att hugga i...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0