Red Bull Air Race - Stockholm

Ett litet tips bara. Som många säkert redan hört så kommer Red Bull Air Race (RBAR) till Stockholm i sommar, närmare bestämt 5-6 juli. Det har varit lite olika bud om evenemanget skulle få tillstånd att köras över Riddarfjärden mitt i Stockholm och bl.a. luftis avrådde polisen från att ge tillstånd.

Ingen verkar veta exakt vad läget är just nu men - biljetterna är släppta!

Styr över till siten för biljetter eller klicka här för en karta över området. Själv har jag inte bråttom, biljetterna i London tog aldrig slut och jag tror att man kan se rätt bra på ställen utanför biljettområdena med. Men det var inte så dyrt så jag kommer nog att skaffa plåtar ändå. Risken att det blir inställt eller kass väder får man ta... det ena förutsätter jag i.a.f. ger pengarna tillbaka.

Påminner lite om London sommaren 2007...



Oj så fånigt stolt jag fortfarande är över detta lilla videoalster som jag satte ihop då. Det blev ju så j*vla bra :)) Och nu har det >11 000 visningar på duröret :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: F

Har bokat bord på rest Kungsholmen ;)

2008-05-15 @ 00:04:25
URL: http://lae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0