Det Finns Sämre...

... utsikter som en flygtok kan vakna till.

En Saab 340 och en massa banljus och en fin soluppgång i vardande utanför sovrumsfönstret. Att bo på Hässlö Flygförening hade sina meriter. Och sina brister, som sängen. Den förtjänar epitetet anti-krist eller nåt. Nära och bra var det men jag kommer nog inte att återvända. Lägger hellre pengarna på att kuska till Surahammar och få vakna utvilad och med alla leder på rätt plats.

Jag har nu bestämt mig för att satsa på OPP, PER, RNAV och INS till om 10 dagar, det känns skönt att ha bestämt sig för ett rimligare mål. Visar det sig att det går över förväntan bra att plugga in det återstående i dessa så kanske jag kastar in FPM också men bara om det verkar hålla. De återstående, GNAV och M&B får vänta till veckan efter eller kanske till början av mars. Jag har lagt in om semester hela näst-nästa vecka så jag jobbar 3 dagar nu i veckan och har sen 7 hela dagar till studier inför. Borde kunna aega de 4 åtminstone.

Jag är omänskligt slut men kan inte riktigt förlika mig med att sova än, antar jag är lite stressad samt vill njuta av att vara hemma igen lite innan jag drar på mig snarkofagen. Men snart så...

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0