Lite På Trekvarten...

RNAV igår 76%
OPP omprov idag: 76%

Jag är verkligen grovt missnöjd. Jag har förvisso klarat tröskeln på 75% men jag tycker nog att jag kan båda ämnena bättre än så. Både första och andra OPP-provet var verkligen luriga, inte speciellt bra om jag får tycka något. De handlade mest om att luras i frågorna istället för om reell kunskap. RNAV var det flera av mina kurskamrater som körde på både första och andra försöket så jag får väl vara glad att jag klarade mig iaf. Visst är det lite fult men det är så skönt att andra också kör prov så man inte är ensam iaf ;)

Nu återstår det att fundera på lite taktik. Nästa skolprovtillfälle är i slutet på nästa vecka och antigen ska jag försöka ta M&B då eller så skjuter jag på alla 4 ämnena jag har kvar och skriver dom i mars istället och satsar på att klara av dom här tre för Luftis i nästa vecka istället. Hur jag mår och känner mig imorrn får vara det som avgör. Orkar eller orkar inte.

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0