The Bare Essentials

Air New Zealand tar nya grepp i marknadsföringen - body paint! Allt under sloganen "nothing to hide"!

Den första jag såg var denna safety on-board och än roligare blev det väl av att jag inte reagerade på att de var kroppsmålade först, jag bara tyckte den var kul för att den inte var så gravallvarlig :) Jag skyller på att jag var trött efter jobbet :D

Safety On-Board - Kiwi style!


TV-reklam med samma tema.


Behind the scenes! Låten är Gin Wigmore - Under My Skin. Cool Kiwis!

Good shit! Snacka om lyckad viral marketing! Don't you love a woman in uniform?!

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0