Ekenäs International

Igår skulle jag ner till klubben för att sätta i lite mer minne som jag köpt till en av burkarna. Av någon outgrundlig anledning hamnade jag snart i baksits på en Cub som gjorde studs-och-gå på Ekenäs-fältet :)

Dagens pilot och tillika fältinnehavare G stod för upplevelsen. Och jag fick motionera lilla Canon-kameran lite.







Premiär! HD-video filmar det lilla kräket också och här en sekvens från en av studsarna på bana 24 :)

Tack för turen! :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: iannis

Det är väl intressant att denna mannen inte kan landa nåt plan utan att vingglida!

I.

2009-06-05 @ 09:00:29
Postat av: Bengt

I: eller hur!? ;)

2009-06-05 @ 09:44:35
URL: http://sbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0