Kinnarps 9554 N35 - Stolen Som Sitter Fint



För en tid sedan så fick jag välja ut en ny kontorsstol på Kinnarps. Lång leveranstid var det dock tyvärr, antagligen mycket p.g.a att man själv får välja material och färg ur ett nästan ändlöst sortiment men idag så kom den äntligen!

Jag har bara använt den under halva dagen men den känns redan som ett enormt lyft. Jag blir ofta öm i mjukdelarna man sitter på efter några timmar så jag valde en dyna med "tempur" (men inte Tempur™) i och den verkar jättebehaglig såhär långt. Mucho najs :)

Lilla kameran har jag släpat på hela dagen men när jag skulle ta en bild på stolen så saknades en vital detalj... minneskortet :( Mobilen fick komma till heders igen, ett varv genom Photoshop och Noise Ninja så blev den väl skaplig iaf... Har äntligen fått leverans av bältesväskan som jag köpte med kameran också, mycket fin och bra :)

Kommentarer (om du inte klarar av att skriva ditt namn, skit i att kommentera!)
Postat av: P

Känns som om jag har stor inverkan på SBB. RÖD kamera, RÖD stol, "Tempur"... Snart köper han väl en cykelbudsväska oxå asg (och en stringkalsong)

2009-06-11 @ 09:56:42
Postat av: Bengt

Funderade ett tag där på att stjäla hela konceptet och lägga till kategorin "rödingar" i bloggen ;)

2009-06-11 @ 09:59:28
URL: http://sbb.blogg.se/
Postat av: P

gör det vetja... (din sissy (l))

2009-06-11 @ 10:02:29

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt riktiga namn här eller skriv ingen kommentar alls:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0